Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 10, 2013
Image Size
3.3 MB
Resolution
4000×2095
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,620 (1 today)
Favourites
89 (who?)
Comments
60
Downloads
1,085
×
.:Beach Time:. by xXFreakyUnderworldXx .:Beach Time:. by xXFreakyUnderworldXx
Kokoro is property of Team Ninja and Techmo.

Kokoroooo <3
Add a Comment:
 
:iconmew-p:
Mew-P Featured By Owner Apr 13, 2014  Hobbyist General Artist
OMG KOKORO IS MY 3RD DOA FAVORITE GIRL! (Beated by Tina (1th) and Kasumi (2nd)) AND THISISSO CUTE. ;_; Btw, the stage is made in XNA Lara or it is an external image?
Reply
:iconxxfreakyunderworldxx:
xXFreakyUnderworldXx Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanku :3 She's my fav <3 Kasumi is cool too
It's a scenery for XNA deexie.deviantart.com/art/Grot…
Reply
:iconmew-p:
Mew-P Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist General Artist
Yeah, they are so cute! The only one that I hate is Christie, Idk why but she is so... Hateful!
OMG thank you so much ; A ; <3
Reply
:iconxxfreakyunderworldxx:
xXFreakyUnderworldXx Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yeah Christie is kinda lame tbh xD i also don't like her style that much
her DOA5 suit looks funny xD like she wears her panties above the suit
Reply
:iconmew-p:
Mew-P Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist General Artist
LOL THAT MADE ME LAUGHT SO HARD HAHAHAHA.
Yeah, and her bikinis dlc are a bit ugly, I just don't like them, I prefer the bikinis from Kokoro, Kasumi, Tina and Ayane *v*
(Oh, and the fighter dlc for the boys e//////e)
Reply
:iconxxfreakyunderworldxx:
xXFreakyUnderworldXx Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
ITZ TRUE xD

yeah her DLCs in main arent that great >< Koko has lots of nice ones and Kasumi too! Not rly a fan of Ayane omg
(ooooohh yeah huhuuuuu dat Jann Lee ;_; )
Reply
:iconmew-p:
Mew-P Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist General Artist
Yeah, they are strange, and I don't like they pattern style. >:c
I love the black one for Koko and the pinky flowery one for Kasumi! *^* And I don't like Ayane so much too, but I'm refering to her Bikinis DLCs xD
(Oh yeah, and my lovely Bayman *v*) 
Reply
:iconxxfreakyunderworldxx:
xXFreakyUnderworldXx Featured By Owner Apr 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yeah true ><

Koko's black one <3 I wish koko had one of the purpleish ones for Ayane *_* that would be so epic!

(Bayman so manly *_* Jann Lee > Bayman tho)
Reply
:iconkokorolover4ever:
KokoroLover4Ever Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awesome picture, is one of the best i have seen, is very pretty, that pose looks great and Kokoro s face looks beautiful, congratulations!! Please make more of her as beautiful as this one :)
Reply
:iconxxfreakyunderworldxx:
xXFreakyUnderworldXx Featured By Owner Mar 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks a lot :D
Reply
Add a Comment: